WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
0
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
Jesteśmy dostępni 24/7. Zadzwoń teraz!

+48 883 766 053

kontakt@webmediastudio.pl

Adres

Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

  • Home
  • SEO
  • Czy strony wielojęzyczne wpł ...
Shape Images
678B0D95-E70A-488C-838E-D8B39AC6841D Created with sketchtool.
ADC9F4D5-98B7-40AD-BDDC-B46E1B0BBB14 Created with sketchtool.

Czy strony wielojęzyczne wpływają na SEO?

Webmedia STUDIO
  • 2022-07-11
  • 3 min read
  • SEO
  • SEO strony wielojęzyczne
strony wielojęzyczne

W coraz bardziej zglobalizowanym świecie, w którym królują międzynarodowe korporacje, wielojęzyczne strony internetowe stały się normą dla wielu firm. Chociaż zalety wielojęzycznych stron internetowych przeniknęły do ​​ducha czasu świata biznesu, większość z nich nie zwraca uwagi na wpływ SEO podczas dodawania nowych języków. W tym wpisie przyjrzymy się wpływowi wielojęzyczności na optymalizację wyszukiwarek, ruch, autorytet witryny, a następnie zbadamy rozwiązania problemów, które możesz napotkać podczas dodawania nowych języków do swojej witryny.

Bez podejmowania specjalnych kroków, wielojęzyczne strony internetowe mogą być bardzo niekorzystne

Dodanie obsługi wielojęzyczności do serwisu wymaga zmiany struktury serwisu, a dodanie nowych języków drastycznie zmieni zawartość serwisu. Połączenie tych dwóch czynników może być bardzo ryzykowne, jeśli nie podejmiesz niezbędnych środków ostrożności. Może mieć wiele niekorzystnych skutków ubocznych:

  • Zmiany w strukturze witryny mogą zmniejszyć jej optymalizację: zawsze musisz być bardzo ostrożny, gdy dokonujesz fundamentalnych zmian w strukturze witryny. Dodając nowe fragmenty kodu i usuwając istniejące, możesz zepsuć optymalizację stron. Może to sprawić, że indeksowanie będzie trudniejsze lub bardziej mylące, co ostatecznie zaszkodzi Twojej witrynie.
  • Nowa treść w nowych językach może obniżyć jakość treści w oczach robotów wyszukiwarek: jeśli nie rozgraniczysz wyraźnie treści w nowym języku i nie oznaczysz jej tagiem bieżącego języka, boty wyszukiwarek mogą tak pomyśleć jest źle napisany po angielsku, bełkotliwy lub nieistotny. Dlatego istnieją specjalne tagi, które wyraźnie wskazują, w jakim języku jest każda strona, a mieszanie różnych języków na jednej stronie jest mocno odradzane.

Są to bardzo realne i wyraźne zagrożenia przy wdrażaniu wielojęzyczności i musisz się upewnić, że robisz to dobrze! Jeśli nie ufasz własnym umiejętnościom kodowania i SEO, powinieneś zatrudnić agencję, która zrobi to za Ciebie!

Wielojęzyczne strony internetowe mają większy potencjał długoterminowy

Wielojęzyczność to jednak nie tylko zguba i smutek dla SEO – istnieje duży potencjał, jeśli dobrze to zrobisz. Wiele rzeczy jest możliwych tylko za pośrednictwem wielojęzycznych stron internetowych:

  • Autorytet witryny, który ustanowiłeś za pomocą podstawowego języka, przenosi się do nowych języków: z biegiem czasu ustanawiasz autorytet witryny za pomocą linków zwrotnych i bezpłatnych wizyt w witrynie w podstawowym języku witryny. Jednak w miarę dodawania obsługi nowych języków ten autorytet witryny przeniesie się i będziesz w stanie uszeregować słowa kluczowe znacznie łatwiej niż tworzenie zupełnie nowej witryny dla nowego języka i rynku. Ten początkowy impuls jest ważny dla zapewnienia sukcesu.
  • Umożliwia lokalną optymalizację SEO na nowe rynki w nowych lokalizacjach: jedynym sposobem na kierowanie reklam na lokalne rynki w innych regionach świata jest dodanie obsługi tych lokalizacji i języków w witrynie. Nawet jeśli zauważysz pewien spadek ruchu w Twojej witrynie z podstawowego języka i rynku, dodatkowy ruch i przychody z nowych rynków w większości przypadków z nawiązką to rekompensują. To potężna siła, która sprawia, że ​​wiele firm dodaje nowe języki do swoich stron internetowych.

Leave a Reply Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Cytaty
  • Lifestyle
  • Projektowanie stron
  • SEO

Ostatnie wpisy

Google Analytics 4
Google Analytics 4 – co powinieneś o nim wiedzieć
  • 2023-04-07
  • 5 min read
przekierowanie z www na bez www
Jak ustawić przekierowanie z www na bez www i HTTP na HTTPS?
  • 2023-04-01
  • 4 min read
domena przyjazna seo
7 wskazówek dotyczących wyboru nazwy domeny przyjaznej SEO
  • 2022-08-15
  • 6 min read
audyt strony internetowej
Na co należy zwrócić uwagę przy audycie strony internetowej
  • 2022-08-08
  • 4 min read
seo
Jak mierzyć ROI SEO?
  • 2022-08-01
  • 4 min read

Tagi

Analytics audyt strony internetowej bezpieczeństwo strony bezpieczeństwo wordpress blog blog w sklepie internetowym budowanie linków cytaty darmowe linki domena przyjazna SEO emotikony Google ADS Google Analytics 4 htaccess kod media społecznościowe meta opis metatagi programowanie stron internetowych projektant stron internetowych projektowanie stron przekierowanie przekierowanie bez www przekierowanie z www reklama ROI SEO sklep internetowy strony internetowe strony wielojęzyczne wordpress zaangażowanie
agencja interaktywna Gdynia

Potrzebujesz wyjątkowej strony?

Uzyskaj bezpłatną wycenę
Zadzwoń +48 883 766 053
Logo

Od kilkunastu lat zajmujemy się tworzeniem stron www. Zdobyliśmy zaufanie kilkuset zadowolonych Klientów w Polsce oraz poza granicami kraju.

A. Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

E. oferta@webmediastudio.pl

T. +48 883 766 053

Oferta
  • Sklepy Internetowe
  • Strony wizytówkowe
  • Strony Landing Page
  • Blog Internetowy WordPress
  • Administracja stron www
  • Usuwanie wirusów WordPress
Linki
  • Strony Internetowe Bydgoszcz
  • Strony Internetowe Gdynia
  • Strony Internetowe Gdańsk
  • Strony Internetowe Sopot
  • Strony Internetowe Ełk

Copyright © 2023 Agencja Interaktywna WordPress | Wykonanie: Stony Internetowe - Webmedia STUDIO

  • RODO
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies (EU)
WebMediaStudio.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}