WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
0
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
Jesteśmy dostępni 24/7. Zadzwoń teraz!

+48 883 766 053

kontakt@webmediastudio.pl

Adres

Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

  • Home
  • Lifestyle
  • Dlaczego nie widzę moich rekl ...
Shape Images
678B0D95-E70A-488C-838E-D8B39AC6841D Created with sketchtool.
ADC9F4D5-98B7-40AD-BDDC-B46E1B0BBB14 Created with sketchtool.

Dlaczego nie widzę moich reklam Google ADS

Webmedia STUDIO
  • 2022-06-14
  • 4 min read
  • Lifestyle
  • Google ADS reklama
google ads

Jest to prawdopodobnie jedno z najczęściej zadawanych pytań specjalistom od Google ADS. Odpowiedź nie jest prosta, ponieważ każdy przypadek niestety jest inny. Ponadto fakt, że reklama nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania nie musi oznaczać, że kampania nie jest aktywna i że reklama nie jest faktycznie widoczna. Poniżej przedstawiamy kilka powodów, dla których klienci zwykle nie widzą własnych reklam.

Dzienny budżet został wyczerpany

Jednym z kluczowych kryteriów wykorzystywanych podczas konfiguracji kampanii jest wprowadzenie budżetu dziennego. Bez niego nie można uruchomić żadnej kampanii Google ADS. Przy zwiększonym zainteresowaniu reklamami lub obniżonym dziennym budżecie środki mogą zostać wykorzystane nawet w ciągu 2 lub 3 godzin od emisji reklamy. Oczywiście następnego dnia reklama będzie wyświetlana ponownie zgodnie z planem, aż do wyczerpania dziennego budżetu.

Ustawienia kampanii – zarządzanie, słowa kluczowe, harmonogram

Czy sprawdzając widoczność Twoich reklam masz 100% pewność, że fraza została dodana do kampanii? Czy reklama jest zaplanowana dokładnie w danym dniu i danej godzinie, w której przeprowadzasz wyszukiwanie? Być może Twoja reklama jest kierowana na Warszawę, gdy Twój sklep fizycznie mieści się w Gdyni? Te pytania mogą wydawać się oczywiste, ale może to być dalekie od prawdy. Upewnij się, że wszystko zrobiłeś dobrze zanim Cię coś zdenerwuje.

Sprawdzanie reklam

Zgodnie z zaleceniami Google nie należy sprawdzać widoczności reklam Google ADS ręcznie, tj. poprzez wpisywanie fraz kluczowych do wyszukiwarki. Chociaż może się to wydawać najbardziej oczywistym, najbardziej intuicyjnym sposobem, może być bardzo mylące. Dlaczego? Przede wszystkim bardzo ważne jest, aby wziąć pod uwagę fakt, że Google zawsze stara się dostarczać użytkownikom wyniki, które jak najbardziej odpowiadają ich preferencjom. W ten sposób, jeśli system wykryje, że reklama nie jest interesująca dla użytkownika (nie uzyska od niego kliknięć), zostanie szybko zastąpiona reklamą konkurencyjną:

„Jeśli wielokrotnie wyszukujesz własną firmę w Google, ale nie klikasz swojej reklamy, po pewnym czasie możesz przestać ją widzieć. Dzieje się tak, ponieważ system Google rozpoznaje Twój komputer i przestaje wyświetlać reklamy, które według niego Cię nie interesują”.

Z tego powodu Google zaleca sprawdzanie widoczności reklam za pomocą oficjalnego narzędzia do rozwiązywania problemów z reklamami:

https://adwords.google.pl/apt/anon/AdPreview?__u=1000000000&__c=1000000000

Systemy blokowania reklam – AdBlock

Coraz więcej osób korzysta z systemów blokowania reklam. Szybko przyzwyczajamy się do ich subtelnej obecności, więc łatwo zapomnieć, że system blokuje wszystkie reklamy, nie tylko te konkurencji ale również Twoje własne.

Reklama odrzucona lub oczekująca

Po zainicjowaniu lub edycji reklamy musi ona przejść kontrolę prywatności. Ta procedura zwykle nie trwa długo, ale reklamę można wyświetlić dopiero po jej zakończeniu. Zdarzają się również sytuacje, w których reklama zostanie odrzucona przez system, nawet jeśli była wcześniej aktywna. Może mieć na to wpływ wiele czynników, np. adres URL strony docelowej może być nieaktywny. Oczywiście Google zawsze ostrzega menedżera konta o takich sytuacjach. Jednak po usunięciu przyczyny odrzucenia reklama musi zostać ponownie zweryfikowana.

Zbyt niskie stawki CPC

Google ADS to system licytacji. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać stawki CPC – w tym, czy są wystarczająco wysokie, aby reklama trafiła na pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google. W końcu konkurencja nigdy nie śpi – każdy chce lądować jak najwyżej.

Jak widać, jest na to wiele czynników, a ten wpis dotyka tylko kilku niuansów, z którymi zetknęliśmy się podczas naszej pracy – ale to wciąż są najczęstsze przyczyny. W razie wątpliwości zawsze zachowaj spokój, weź głęboki oddech i sprzawdź co spowodowało brak wyświetlania się reklam. 

Polecamy również zajrzeć do Centrum pomocy Google: pomoc.google

Leave a Reply Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Cytaty
  • Lifestyle
  • Projektowanie stron
  • SEO

Ostatnie wpisy

Google Analytics 4
Google Analytics 4 – co powinieneś o nim wiedzieć
  • 2023-04-07
  • 5 min read
przekierowanie z www na bez www
Jak ustawić przekierowanie z www na bez www i HTTP na HTTPS?
  • 2023-04-01
  • 4 min read
domena przyjazna seo
7 wskazówek dotyczących wyboru nazwy domeny przyjaznej SEO
  • 2022-08-15
  • 6 min read
audyt strony internetowej
Na co należy zwrócić uwagę przy audycie strony internetowej
  • 2022-08-08
  • 4 min read
seo
Jak mierzyć ROI SEO?
  • 2022-08-01
  • 4 min read

Tagi

Analytics audyt strony internetowej bezpieczeństwo strony bezpieczeństwo wordpress blog blog w sklepie internetowym budowanie linków cytaty darmowe linki domena przyjazna SEO emotikony Google ADS Google Analytics 4 htaccess kod media społecznościowe meta opis metatagi programowanie stron internetowych projektant stron internetowych projektowanie stron przekierowanie przekierowanie bez www przekierowanie z www reklama ROI SEO sklep internetowy strony internetowe strony wielojęzyczne wordpress zaangażowanie
agencja interaktywna Gdynia

Potrzebujesz wyjątkowej strony?

Uzyskaj bezpłatną wycenę
Zadzwoń +48 883 766 053
Logo

Od kilkunastu lat zajmujemy się tworzeniem stron www. Zdobyliśmy zaufanie kilkuset zadowolonych Klientów w Polsce oraz poza granicami kraju.

A. Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

E. oferta@webmediastudio.pl

T. +48 883 766 053

Oferta
  • Sklepy Internetowe
  • Strony wizytówkowe
  • Strony Landing Page
  • Blog Internetowy WordPress
  • Administracja stron www
  • Usuwanie wirusów WordPress
Linki
  • Strony Internetowe Bydgoszcz
  • Strony Internetowe Gdynia
  • Strony Internetowe Gdańsk
  • Strony Internetowe Sopot
  • Strony Internetowe Ełk

Copyright © 2023 Agencja Interaktywna WordPress | Wykonanie: Stony Internetowe - Webmedia STUDIO

  • RODO
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies (EU)
WebMediaStudio.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}