Benisławskiego 48, Gdynia, Polska
Jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie pokazać nasz biznes czy nas samych nieco bardziej. To miejsce, w którym Twój potencjalny klient znajdzie informacje o Twojej firmie, ale też o ofercie, cenach czy o sposobach kontaktu z Tobą.
Jako Agencja interaktywna, od wielu lat tworzymy strony internetowe, które są oparte o system CMS WordPress. Agencji jest mnóstwo jednak nasze podejście jest inne od pozostałych, słuchamy czego potrzebujesz, dopasowujemy Twój budżet do projektu, staramy się abyś wyszedł od nas zadowolony.
Staramy Ci się nade wszystko pomóc, a nie sprzedać produkt i zostawić Cię z tym samego. Nasza wiedza to nie tylko budowa stron, ale również prowadzenie stron. Podpowiemy Ci co Masz zrobić ze stroną, jak ją prowadzić by odnieść sukces.
Ważna informacja, jaka powinna pojawić się na stronach wizytówkowych, to referencje i opinie zadowolonych klientów. Jeśli takie posiadamy, warto je tam umieścić, ponieważ to zawsze korzystnie wpływa na wizerunek naszej firmy.
Aby zrozumieć, dla kogo taka strona www jest dobrym rozwiązaniem i kiedy warto się na nią zdecydować, najlepiej będzie poznać dokładniej jej strukturę. Strona taka nie tylko pozwala na syntetyczny i bardzo konkretny sposób zaprezentowania swojej oferty, produktu, ale też na skłonienie klienta do kontaktu z firmą. Ułatwiają to dane zawarte na www jak również specjalny formularz, gdzie potencjalny klient może zadać pytanie ofertowe, a przy tym zostawić swoje dane takie jak imię i nazwisko, mail oraz telefon.
Kto powinien zdecydować się na taką stronę www? Nie ma właściwie żadnych ograniczeń i taki rodzaj strony z powodzeniem może posłużyć wielu firmom lub osobom prywatnym. Warto wziąć pod uwagę, czy rzeczywiście cały obszar naszej działalności jesteśmy w stanie zamknąć właśnie na takiej stronie. To dobry pomysł dla małej firmy usługowej, ale już trochę za mało rozbudowany jak dla dużej firmy produkcyjnej. Czasem potrzeba jest też stworzenie zakładki typu blog, a nawet podpięcie sklepu internetowego. Wizytówkowe strony są polecane wszystkim którzy nie zamierzają zbyt często aktualizować jej treści.
Podobnie jak papierowa wizytówka, również ta w wersji online stanowi bardzo ważny element w budowaniu wizerunku marki. To przecież pierwszy kontakt potencjalnego klienta z naszą firmą, więc powinniśmy wyglądać profesjonalnie. Musimy jednak przyznać, że wersja www ma pewną przewagę nad papierową wizytówką, ponieważ dociera do większej ilości ludzi i pozwala pokazać znacznie więcej informacji na nasz temat. Jest też szeroko dostępna, bo papierową musimy komuś dać, a tę wystarczy dobrze pozycjonować lub rozreklamować. Daje klientowi możliwość zapoznania się z naszą ofertą i w razie wątpliwości o szubki kontakt ze strony.