WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
0
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
WebMediaStudio.pl
  • Oferta
    • Administracja stron www
    • Blog Internetowy WordPress
    • Sklepy Internetowe
    • Strony Internetowe
    • Strony Landing Page
    • Strony wizytówkowe
    • Usuwanie wirusów WordPress
  • Hosting i serwery
    • Biznes hosting
    • Hosting WordPress
    • Elastyczny Web Hosting
    • Serwery VPS
    • Certyfikaty SSL
    • Domeny
    • Profesjonalna poczta biznesowa
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
Jesteśmy dostępni 24/7. Zadzwoń teraz!

+48 883 766 053

kontakt@webmediastudio.pl

Adres

Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

  • Home
  • Lifestyle
  • Po co mam pisać bloga skoro p ...
Shape Images
678B0D95-E70A-488C-838E-D8B39AC6841D Created with sketchtool.
ADC9F4D5-98B7-40AD-BDDC-B46E1B0BBB14 Created with sketchtool.

Po co mam pisać bloga skoro prowadzę sklep Internetowy?

Webmedia STUDIO
  • 2022-07-04
  • 4 min read
  • Lifestyle
  • blog blog w sklepie internetowym sklep internetowy
blog w sklepie internetowym

We wpisie na naszym blogu w tym tygodniu postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytanie, jakie zadaje sobie wielu właścicieli firm, gdy rozpoczynają swoją działalność: po co mi blog? po co mam pisać bloga?

Praktycznie nie ma branży, w której niemożliwe byłoby stworzenie rozbudowanej treści blogowej. Zawsze są tematy i wydarzenia, które możesz odkrywać i komentować.

Dają Ci one możliwość poznania aspektów Twojej firmy, organicznego wprowadzenia produktów na rynek i zaprezentowania swojej wiedzy.

Poza tym jest jeden główny powód, który przebija wszystkie inne, który sprawia, że ​​zalecamy tworzenie bloga: zwiększa to Twoją widoczność w wyszukiwarkach.

  • Zwiększenie widoczności marki i ugruntowanie pozycji witryny jako autorytetu w tej dziedzinie: dzięki ciągłemu strumieniowi wysokiej jakości artykułów informacyjnych na stronie, będziesz w stanie ustanowić swoją firmę jako autorytet w niszy. Pomoże Ci to ugruntować swoją markę i wzbudzić większe zainteresowanie.
  • Naturalny sposób na przedstawienie swoich usług/produktów: większość potencjalnych klientów nie ma czasu na przeczytanie 500 słów na temat jednego produktu; dodając w naturalny sposób swoje produkty do postów na blogu, możesz jednak organicznie generować zainteresowanie swoimi produktami i kierować reklamy na określone słowa kluczowe.
  • Dobry i merytoryczny blog daje możliwość uzyskania dostępu do serwisów społecznościowych, serwisów branżowych, forów.
  • W konkretnych przypadkach możesz tworzyć artykuły, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące oferowanych przez Ciebie usług/produktów, co pomoże budować zaufanie wśród potencjalnych klientów.

O czym należy pamiętać podczas tworzenia bloga?

Spójny harmonogram

W blogowaniu chodzi o spójność i wytrwałość – gdy zaczniesz, Twój mózg prawdopodobnie będzie brzęczał pomysłami na tematy, o których chcesz pisać i badać. Musisz jednak uniknąć amatorskiego błędu polegającego na wyrzucaniu wszystkich tych interesujących artykułów w ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia bloga. O wiele ważniejsze jest zachowanie spójności i zapewnienie ciągłego strumienia wysokiej jakości treści przez okres miesięcy, a nawet lat.

Lokowanie produktu i linkowanie wewnętrzne

Musisz zawsze pamiętać, że Twoim celem jest nie tylko pisanie ciekawych i pouczających artykułów, ale musisz znaleźć sposoby na kreatywne reklamowanie swoich produktów i linkowanie do swoich usług. Jest to kluczowa część prowadzenia udanego bloga, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż.

Projekt bloga

Sposób, w jaki projektujesz swojego bloga, wpływa również na to, jak będą go postrzegać czytelnicy, czy będą kontynuować przeglądanie Twojej witryny i jak godna zaufania wydaje się im treść. Potrzebujesz projektu, który sprawi, że treść będzie łatwa do odczytania i umożliwi czytelnikowi łatwe przeglądanie powiązanych, interesujących treści.

Nie krępuj się i zacznij tworzyć bloga już teraz

Do tworzenia treści nie potrzebujesz wyspecjalizowanych pracowników: po zaprojektowaniu sekcji blogowej na swoją stronę wystarczy sumienność, konsekwencja i odpowiedni dobór tematów, aby Twój blog był świeży i interesujący.

Kiedy zaczynasz pisać posty na blogu, zawsze musisz mieć na uwadze sposób, w jaki ludzie korzystają z Internetu. Większość ludzi nie szuka produktów pod ich pełną nazwą, ale raczej przeszukują wyszukiwarki i opisują swoje problemy/zadają pytania. Kiedy piszesz treść, musisz kierować na takie frazy kluczowe:

  • Jak robi się X?
  • Co wybrać – X czy Y?
  • Jak długo wytrzyma bateria X?
  • Ile kosztuje utrzymanie X?
  • Co jest lepsze: X czy Y?

W kolejnych wpisach postaramy się rozwinąć poruszone powyżej kwestie i przedstawić sposoby na efektywne prowadzenie firmowego bloga, więc zaglądaj do nas po więcej!

Leave a Reply Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Cytaty
  • Lifestyle
  • Projektowanie stron
  • SEO

Ostatnie wpisy

Google Analytics 4
Google Analytics 4 – co powinieneś o nim wiedzieć
  • 2023-04-07
  • 5 min read
przekierowanie z www na bez www
Jak ustawić przekierowanie z www na bez www i HTTP na HTTPS?
  • 2023-04-01
  • 4 min read
domena przyjazna seo
7 wskazówek dotyczących wyboru nazwy domeny przyjaznej SEO
  • 2022-08-15
  • 6 min read
audyt strony internetowej
Na co należy zwrócić uwagę przy audycie strony internetowej
  • 2022-08-08
  • 4 min read
seo
Jak mierzyć ROI SEO?
  • 2022-08-01
  • 4 min read

Tagi

Analytics audyt strony internetowej bezpieczeństwo strony bezpieczeństwo wordpress blog blog w sklepie internetowym budowanie linków cytaty darmowe linki domena przyjazna SEO emotikony Google ADS Google Analytics 4 htaccess kod media społecznościowe meta opis metatagi programowanie stron internetowych projektant stron internetowych projektowanie stron przekierowanie przekierowanie bez www przekierowanie z www reklama ROI SEO sklep internetowy strony internetowe strony wielojęzyczne wordpress zaangażowanie
agencja interaktywna Gdynia

Potrzebujesz wyjątkowej strony?

Uzyskaj bezpłatną wycenę
Zadzwoń +48 883 766 053
Logo

Od kilkunastu lat zajmujemy się tworzeniem stron www. Zdobyliśmy zaufanie kilkuset zadowolonych Klientów w Polsce oraz poza granicami kraju.

A. Benisławskiego 48, Gdynia, Polska

E. oferta@webmediastudio.pl

T. +48 883 766 053

Oferta
  • Sklepy Internetowe
  • Strony wizytówkowe
  • Strony Landing Page
  • Blog Internetowy WordPress
  • Administracja stron www
  • Usuwanie wirusów WordPress
Linki
  • Strony Internetowe Bydgoszcz
  • Strony Internetowe Gdynia
  • Strony Internetowe Gdańsk
  • Strony Internetowe Sopot
  • Strony Internetowe Ełk

Copyright © 2023 Agencja Interaktywna WordPress | Wykonanie: Stony Internetowe - Webmedia STUDIO

  • RODO
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies (EU)
WebMediaStudio.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}